dilluns, 25 d’octubre del 2010

2. Comenta, al teu blog en una nova entrada, el poema Sota el meu llavi i el seu de Joan Salvat-Papasseit:


SOTA EL MEU LLAVI EL SEU 
Sota el meu llavi el seu, com el foc i la brasa,
la seda dels seus rulls com el pecat més dolç
-i l'espatlla ben nua
ben blanca 
l'ombra corba
incitant
de l'esguard: 
encara un altre bes
un altre
un altre 
-quin perfum de magnòlia el seu pit odorant!  
Joan Salvat-Papasseit

*En aquest poema el poeta descriu a una dona a la qual ell esta enamorat i la descriu. Pero el que més li agrada a ell son els seus llabis i desitja tornarlos a probar...
A. Quin és el primer vers en què el poeta ens fa evident el tema del poema?

"Sota el meu llavi el seu, com el foc i la brasa."

B. Sintetitza en una frase l'assumpte del poema "Sota el meu llavi i el seu".
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada