dimecres, 18 de maig del 2011

1. Cerca poemes que parlin sobre els següents temes: amor no correspost, tristesa, solitut, pau i alegria. Penja'ls al teu blog i comenta'ls.

 


" A un amor no correspost "
Encara que mai el meu afecte
tingui el premi dels teus petons,

encara que mai les meves paraules

tu les sentis en el meu pit,

jo igual he d'estimar

sense paraules i en silenci,

perquè et porto a l'ànima

com si fossis un somni,

com si tot el que és teu

s'adormís al meu pit.
 
Beneïdes les hores
que em porten els teus records,
quan tot sol, en el meu quart,
sense mirar-te, jo et veig
en aquest viatger inconsolable,
que es diu pensament,
que et segueix a tot arreu
per cobrir de petons,
perquè tu m'has ensenyat
a estimar-te des de lluny,
amb l'ànima i amb el cos.

Hay veces que sin quererlo,
Me he perdido en tus pensamientos,
momentos que han pasado ,
buenos y malos recuerdos,
sé que con mi edad,
no deberia hacer esto;
pero no puedo evitar llorar
cuando en ellos pienso. 

 

 

La brisa corre dins la tarda,
els meus pensaments són guspires dins la foscor.
Saborejo la solitud
com un fruit amb un nou gust,
dins els seus braços m’abandono.
Mastego il.lusions
i escolto la vida.
És estrany…brilla més que la lluna,
una llàgrima.



No tenim por -diuen el homes-,
nosaltres tampoc -criden els nens-,
tenim mines als peus
i gent que ens posa frens.
El camí és llarg i complicat
però el nostre compromís és ferm.
Lluitarem per la llibertat,
lluitarem pel desarmament.
La cultura de la pau arribarà,
els drets humans es compliran
i d'un món en pau la humanitat en gaudirà.
Ningú estarà amenaçat,
no parlarem de refugiats,
parlarem només de pau i llibertat
.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada