dilluns, 7 de febrer del 2011

SEGUIMENT DE LA FEINA "LA DONA A LA FINESTRA" DE DALÍ.

1. Una vegada has creat el personatge, el coneixes a la perfecció i te l'has fet teu. Una vegada has escrit la història de la seva vida i el que fa en el moment de guaitar per la finestra... Ara te toca escriure els seus pensaments mentre mira per la finestra, per exemple: -Quines ganes de veure'l arribar, estic trista perquè em sent sola, etc... 10 línies com a mínim i tot el primera persona del singular.



Estic molt trista. Pens entre suicidarme, pero si ho faig no tornaré a veure a les persones que més estim...també em queda seguir patint aquest sofriment pensant que qualsevol día es podra solucionar...
Sempre diuen que << després de la tempesta sempre arriba la calma >> aixó esper que arribi a mí.
Odí a mumpare... no entenc per que fa aixó.. tot per es simple fet del dotbers... domes esper que el meu capitá vengui a salvarme.. i que m'entengui... que no ha estat cosa meva si no de l'emperador i mumpare...
He de pensar cualsevol cosa... he de cridar l'atenció.. per poder fugir pero.. com?
Si faig foc.. me voldran salvar i un pic que obrin la porta.. fugiré i podre ser lliure.
Tant em costa la llibertat? idoi o fare!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada